Bugleminannesi canimmmmm
ben senin yasadigin o agriyi tam 1 ay cektim ama hic korkmadim anlamistim bebek yuzunden diye , ve abartisiz sabirla gecmesini bekledim , 1 ay sonra gecti o agrilar, magnezyumda kullanmadim kendinden gecti, genital bolgeme giden her iki yandan kemiklerim agriyordu tamda soledigin gibi, ama sonra gecti cok sukur yururken bile asiri zorlaniyordum , korkma bebek baski yapiyor sanirim ya da rahim buyudugu icin asagiya baski yapiyor ama geciyor sonra