Valsss bende 4 gundur asiri derecede grip yasiyorum.doktorum agrin olursa minoset ve parol kullan dedi antibiyotik verirmisiniz dedim hayir dedi ihlamur portakal limon la atlatmaya calis dedi bende de gicik oksuruk vardi bal ile karabiberi karistirip yedim iyi geldi karabiberi bala gore daha cok koymustum gecmis olsun