smglaaa ben normal doğum yaptım ayağa kalktım hemen cnM ama bı hafta dnlenmen gerekmiş dikisler az aciyo oturunca,ama bakmak da çok zorlandım gece hiç uyumuyo,babaannem olmasa ne yapardım bilmiyorm ,kahvalt hiç bsey yapamıyorum evin işi camasrlar bbabannem olmasa yapamam bebek hep emmek istiyor Allah kolaylık versin hepimize,doğum yapacKlarinda. Allah yardımcısı olsun,hele gelenler bitmiyo bunaldım yaaa hizmet bekliyolar utanmadan bide cikdircm 40 çıkmadan gelinir mi yaaa ben daha kendimi toplayamadm hergun doluyo taşıyor ev cldircam😣ne düşüncesizlik....benm zaten annem yok vefat etti bana yardmci olcak bitek bbaaannem var kadincaz hangi birine yetişsin hiç utanma yok gelenlerle