smglaaa Henüz 20. Haftadayım diyemi yoksa deli cesareti mi var bende anlamadım bir gram korku yok içimde erken diye herhalde siz yaşıyormusunuz böyle korkular çok merak ettim daha böyle kaygılar için erken mi acaba ondan yazıyorum. Doğurmaktan çok bakamamaktan korkuyorum çok garip
Emin_e smglaaa 20 Haftada ben de oyleydim simdi nasilsa bakarim diyorum hayırlısiyla bi dogurabilirsem :)
Sevda12 smglaaa ben en başından beri sezeryandan korkuyorum hala daha öyle.. alttaki dikişlerime kendim bakabilirim ama sezeryan dikişime kendim bakım yapamam rahatça hareket edemem bebeğimle ilgilenemem diye korkuyorum
BeybininAnasi smglaaa 32yi bitirmek üzereyim ben de normalden hiç korkmuyorum valla. Doğal bir süreç olduğu için muhtemelen sezeryana göre rahat hissediyorum. İnşallah sağlıklı bir şekilde normal doğururum. Gönlümden geçen bu :)
Emin_e smglaaa normal veya sezeryan ikisinden de korkuyorum haftalar ilerledikce, bazen de diyorum nasilsa dogacak...
smglaaa Sevda12 işte bende bundan korkuyorum annemi sezeryandan sonra görmüştüm çok zordu acı çekmeyi yeğlerim o zorlukları gördükten sonra inşallah pıt diye doğurur normal çıkarırız amin amin 🙄
SameTugcEymen smglaaa Ilk ise hamileligin normal canim. Oğlumda bende öyleydim son zamana kadar da öyle devam etti korkma canım 😂
juliet smglaaa al benden de o kadar bende 24. Haftadayım şartlar izin verirse doğururum gibime geliyo doğumdan sonrası daha çok korkutuyo beni 😀
LittleAnne Benimde ilk hamileliğim 29 . Haftadayım endişelerim var ama korku mu heyecan mı karışık bir şey birde insan bilmediği bir şeyden korkamaz zaten sonuçta bilmiyoruz ki nasıl olucak ne yaşıycaz 1 saat içinde doğuran da var 20 saatte doğuranda tek düşündüğüm şey o çocuk ordan nasıl çıkacak bunu düşününce biraz tırsıyorum 🤪
Erenveannesi smglaaa inşallah hiç yaşamazsınız bu korkuyu 😊 del cesareti değil elbette ama bazen bilmediğimiz şeylerden korkmayız bazen de yapımız buna müsaittir vs. Ben doğumhaneye doğumdan önce acile gittiğim sırada girdim çatala oturdum bakındım etrafa korku dışında bana orası soğuk geldi inşallah ısıtırlar demiştim 😅
duygusm smglaaa Ben de korkmuyorum normal doğumdan, 32. haftaya geldim. Vücudumuzun yapmaya programlı olduğu bir şey bu, Allah sağlık versin, gerisi hiç problem değil 😊🌸
mavipapatya 40 haftayı doldurdum ve bende 20li haftalarda korkmuyorum vs diyordum ama. Gebelik ilerleyince bi korku saldı içimi ya 🤷♀️🙈İnşallah sağlıkla kucagımıza alırız minikleri 😍