Kocaeli41 bizim kız 11+5te kendisini belli etmişti 😀bacak arasındaki kemiğe bakıp yorum yapmıştı doktor, yani kız belli etmez erkek belli ederden ziyade , bebeğin duruş açısı, ultrason cihazının kalitesi ve doktorun tecrübesi burda çok önem taşıyor. Benim Doktorum bugüne kadar bebeğin duruş açısı uygunsa hep 12. Haftadan önce söylemiş cinsiyetini yüzdelik vererek söylüyorlar zaten ilk etapta ,değişenide görmedim demişti. 🤷♀️