Lsbebisim Minelimmm Ben bu doktorları anlamıyorum bazen %50 kız %50 erkektir zaten😁 daha erken kuzum azcık daha bekle
Minelimmm Lsbebisim bana da tuaf geldi valla dediğin gibi ztn ya erkektir ya kız %60,70 deseydi neyse %50 kız ne 😤
Minelimmm Nesizade05 sorma canm ya okadarda para verdim güya ikili tarama bu haftada anlaması lazımdı halbuki
Lsbebisim Minelimmm Boşver canım takma sen. Ben 13+4ken bana %70 kız dedi 16. Hafta da %100 kız dedi değişmedi 😍
beriliceannesi Minelimmm cinsiyeti sormadan önce de oran buydu hatta hamile olmayanlar için bile çocuğunun kız olma ihtimali budur 😀
Minelimmm Lsbebisim nasip canm mecbur bekliycem artık 🙏 rabbim hayırlı sağlıklı evlat nSip etsin cinslyetin önemi yok sadece alışveriş merk heycan işte evladın ayrımı olmzda işte
LittleAnne Doktorun kendi çapında dalga geçmiş seninle canım 😅 boşver bazen böyle ukala davranır doktorlar daha çok erken cinsiyet için🥰
Minelimmm LittleAnne şimdi aklım başıma geldi o an heycandan insan farkında olmuyor sonradan kafaya dank ediyor 😤
Koalina Bence detaylı ultrosona kadar bekleyin derim. Alışveriş için illada bişeyler almak istiyorsanız ortak renklerden alışveriş yapabilirsiniz
Nesizade05 Koalina benim doktorum 12+5 de kesin erkek dedi öyle de devam etti sizde biraz sabredin belli olur elbet sağlıklı olsunlar da 🥰
ffckizannesi Minelimmm var bana da oyle dedi 16 da erkek oldugunu ogrendim biraz daha sabretmen lazim
MzyynSrctn Minelimmm canım senin doktor da benimki gibi espri yapmış sağolsun benimki de 12 .haftada öyle dedi çok garantici söylemek istemedi o zaman bugün 16+6yız kontrolümüz vardı bugün öğrendik 😁 oğluşum oluyor Allah'ın izniyle 🙏
Minelimmm MzyynSrctn ay bende baya baya ciddiye aldım kesin kız diye sonra jeton düştü % 50 kız nasıl oluyor die snradan aklıma geldi dalga mı geçti acaba die ahhah