Bende izmitteyim ve medicalde doğum yapmayı düşünüyorum doktorumda şuan orda. Ortalama 5 ay önce babamı ameliyat ettirdik medicalde ve ameliyat harici bir sürü şey yaşadık ama bir kuruş bile fazla almadılar. 1.5 ay boyunca hastanedeydik bir kez bile şikayet edeceğimiz bir durum olmadı. Yakın zamanda bir arkadaşım medicalde doğum yapacak ona da normal 3000 sezeryan 3500 demişler. Bence aklınızda içinizde hangi hastane ve doktor varsa mutlaka gidip yüzyüze konuşun Bilgi alın derim ☺️🍀