Bugün sordum kızlar 3000 doğum ücreti normal sezaryen aynı fiyat içinde kapı süsleme anne bebek yatağı süsleme ve fotoğraf çekimi dahil aynı fiyat zam gelmemiş. Şubatta olacak doğumum . 36+2 Bugün kilomuz 2.885 gram 49 cm boyumuz doktor gün yaklaştıkça doğumu planlarz dedi nst baglandım ilk defa sancı çıkmadı çok şükür bundan sonra her hafta gitcem . Heycan bastırdı iyice artık onu görmek kucağıma almak istiyorum hayırlısıyla inşallah sizde durumlar nasıl doğumu belli olan doğumu konuşan varmı sizde fiyatlar nasıl