Bende 39+2den hepinize el sallıyorum ve doğumu bekliyorum, bazen çok motive oluyorum bazende bütün psikolojim yerlebir oluyor ağlıyorum eşim destek oluyor çok... Biran önce bebeğime kavusmak ona sarılmak yanaklarını küçücük ayaklarını öpmek istiyorum💕 bazende endişe duyuyorum yaşayacaklarımdan ama motive olmak için çok çabalıyorum ve insan en çok bu dönemde yoruluyormus bunu çok iyi anladım 🤗 inşallah hepimiz sağlıkla dogururuz 🌸