39+5 oldum. Çarşamba günü için sezeryan istiyorum ama her kafadan bir ses çıkıyor. Sinirlerim bozuluyor. Bebeğim doğum kanalına inmemiş, sancı hiç yok, suyum çok iyi... yani bebeğin hiç gelesi yok. Biri diyor normal doğumu bekle vücudun rahatlar, biri diyor sezeryan eskisi gibi değil ol kurtul... her kafadan bir ses... Bıktım. Hergün ağlıyorum. Eşim acele etme diyor ama salı günü zaten bebeğin günü doluyor. Sıkıldım. Doktorum da bekleme yanlısı ama ben artıo çok yoruldum.