Bernadmrk Koalina artık Bebişler çok büyüdüler dayanılmaz şekilde hareketleri var bazen uykudan bile uyanıyorum ben acıyla ☹️ son günler geçmiyor
Gktrkzbn2020 Bugün bizde 37 haftalık olduk. Karnımda aşırı bi ağrı var önceden hiç böyle olmuyordu korkuyorum sancı mı diye 🤔
Koalina Gktrkzbn2020 Bugün benim de öyle insan ilk olunca herşeye telaşlanıyor. Valla eski nesil nasıl sürekli çok Doğum yapmış anlamadım ben bir gebelikte ruhen yıprandım
Gktrkzbn2020 Koalina sanırım bundan sonra ağrılar gittikçe artacak bizimde ilk olduğu için panikten 9 doğurcaz 😃😃
begumseker Koalina 37+5im. Benim de aşağıya doğru bi baskı, yürürken bacağı atarken bi ağrı vardı. Bebeğin kafası doğum kanalına yönlenmiş artık ondanmış. Hareketleri benim de canımı yakıyor çok gerdiriyor bazen kasılıp kalıyor filan. Güzel günler sona erdi galiba 😬
Cilek_kentli begumseker Bu durumların aynısını bizde yaşıyoruz 😀 Kasılmalar iyice arttı. Alt bölgem sızlıyor hanımefendi çok baskı yapıyor ve sürekli tuvaletim varmış gibi hissettiriyor. Son günler deyip kendimi avutuyorum 😂
Koalina begumseker Allah yardımcımız olsun ben pek güzel günler göremedim yani hamileliğin tadını çıkartanlardan olamadım neyse artık yavrularımıza sağlıcakla kavuşalımda sonlara geldik artık 😀
DilekH EcrinveSelim ah cnm çok geçmiş olsun herkesin kendine göre bi derdi var gerçekten. Neyse sonu güzel olacak inşaAllah
17022020 Koalina Hayır gayet normal şeyler yaşıyorsunuz sezaryan da olsanız bu ağrılar mecburen olacak ki olması daha iyi en azından bebeğiniz çıkacağını bilsin birden kesilerek ne oldum olmasın.
Tulaysezer Esmaemenova bel kalca mide ve ust karin agrisi cekiyorum. Gecen hafta hastaneye gittim sonuc yok. Cok gerildim Allahim yardim ederse cuma sezaryenim. O gune kadar bisey olmasin dr bana 1.5 saat uzak. Cok stresliyim.
Koalina Tulaysezer Bende uzağım hastaneye sol bacağıma felaket bir ağrı girdi Allah yardımcımız olsun😔
26mrv Koalina bende de öyle oluyor kasıklarda ağrı baskı ,vajinada bıcak saplanması , çatı kemikleri sızlaması ,kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum 37+5im