Hayırlı sabahlar hanımlar. 37 haftalık oldum bugün itibariyle bugün ilk defa belimde ve kasıklarım da ağrı oluştu bebeğimin hareketleri de canımı yakmaya başladı. Sizce Doğum işaretlerimi korkuyorum sezeryan olucam o yüzden ağrı ile hastaneye gitmek istemiyorum 😔 Ne gibi sıkıntılarınız var sizin de bu haftada