Esraguvennn Fatma353535 hiç almayanlar da var bu haftalarda zaten ileriki haftalarda alıyosun kiloyu ayrıca senin aldigin kilo az olsun çok olsun önemli olan bebeğin gelişimi iyiyse sıkıntı yok yani.
bilgihamile Fatma353535 30.haftamdan sonra almaya basladim. 78 ile hamile kalmistm. 30.haftamda 80 dim. Suan 86 😂 Son zamanlarda hizli aliniyor diyorlardi dogruymus.. Ah keske almasam yada aldigim bebegime gitse 😂 Istah acilinca insan tutamiyor kendini