Aslihan2 Tugce1803 aslında benimde oyleydi ama ikinciye gittigimde 7.6 cıktı 😑 demekki değişiyor ama umudumuzu kaybetmemek gerekiyo rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin
Aslihan2 Minicikbiranne yaaa 😔 olsun kuzum üzülme sakın denemeye devam et rabbim hayırlısıyla nasip etsin insallah bende persembe gidicem bakalm benimki de düşmüş mü yükselmiş mi 😔
Ezgi1990 Minicikbiranne canım benim de 12. Günümde 3.96 çıkmıştı ama maalesef adet olmustum. Yani bence bekle biraz daha 🤷🏻♀️