Minicikbiranne Bugün 12. Gün salı gününü bekleyemediğimden acilden kan verdim. 0-5 olması gerekn değer 3.9 çıktı böyle yaşayıp değeri sonradan artan var mı reglime 7 gün var
aysemre67 Minicikbiranne canım benimde yarın çatlatma iğnesinden sonra 12.gün oluyo yaptırsam mı acaba
Tgb2310 Minicikbiranne o şekil öğrenen de var öğrenemeye de henüz çok erken salı günü tekrar kan verin. Hakkınızda hayırlısı olsn
Sevval Minicikbiranne 3.9 iyi değer büyük ihtimalle yükselir iğnenin etkisi olsa 1.98 i geçmiyor arkadaşımın başına gelmişti 3 ü görememişti 🌸
aayseegul Sevval Minicikbiranne benim adete 6gün kala 3.34 çıktı değerim ama nasip olmadı insalah vardır ama umutlnamamk gerekiyor
Ruyaaa Ben igne vs bilmiyorum ama korunmayi biraktigim ay onceki kizim gibi mide ynmasi yasaynca hmileliktn suphelendim test yptirdim 3 hftalik hmilrsin 117ml dedi degerin doktor
Sevval Minicikbiranne salı günü tekrar kan verin kesin sonuçu öğrenirsiniz ama dediğim gibi hamile olma ihtimaliniz çok yüksek 😇
Aslihan2 Minicikbiranne iki günde bir kan testi ver yukselir canım 😍 benim 1.84 tü gecen perşembe gittim 7.6 olmus bu perşembe bir daha gidicm
Mevaaaa5555 aysemre67 kuzum bu iğne beta hormonu içerdiği için mesela diyelim ki evde gebelik testi yaptın iğneden 10 gün sonra silik çizgi görürsün ama en kesin sonucu 15. Gün görüyorsun o yüzden bekle ❤️