Samilmerve ilk öğrendiğim gün geldi aklıma 😍4 haftalıksın dedğinde doktorum nasıl sevinmiştim. Nasıl geçicek bu günler demiştim. Allahın izniyle hepsi oluyo. Yeterki bebekte sizde sağlıklı huzurlu stressiz olun.şimdi 38 haftalık olduk. Haftaya belkide alıcak doktorum. Herşey gönlünüzce olsun annişler. Allah hepimize sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍🤲🏻❤️👼🏻