Minnos-anne normal benim de o haftalarda gelmişti.göğüslerimde ağrı vardı merak ettim acaba süt kanalları açılmaya mı başladı ,süt dolmaya mı başladı diye.2 damla su aktı.bir daha asla sıkmadım.erken doğuma sebep oluyor.uyarılmaması gerekiyormuş. Sen de hiç elleme sıkma.O suyun bir adı var ama unuttum şimdi ya.