41tuqba sabah uyandigimda güne sütle başladim aradan yarim saat geçince kahvaltimi yaptim yumurtadir peynirdir filan ara öğünlerimde bi meyve bir bardak süt 5-6 adet badem yada findik yedim ikinci ara öğünümde bir kase yoğurt 1 tane meyve ve 3 tane ceviz yedim. Haftada 1 gün et 1 gün tavuk 1 gün balik 1 gün fasulye nohut mercimek bezelye filan yedim diger geri kalan günlerde sebze tükettim. Gece yatmadanda yine tekrar süt veya yogurt yiyip yattim cankm :) hiçte kilo almadim bebeğimin olduğu kadar fazlam çikiyor :)