Crn91 bende hemşireyim ilk gebeliğimdede 32. Haftadan sonra çalışmak çok zor gelmişti zor dayanmıştım şimdide 32. Haftamda direk doğum iznimi başlatıcam. İlk gebeliğimde 37+5 de doğum yaptım ve asla sıkılmadım çok güzel geçti bebeğime hazırlık yaptım evi tertemiz yaptım örgüden oyuncaklar yaptım tüm eksiklerimi doğum çantamı falan tamamladım normal doğumla ilgili birsürü kitap okudum video izledim eğitim dinledim ve bunlar inanılmaz faydalı oldu. Yani çok verimli çok güzel geçirmiştim şimdi 28 haftalık hamileyim ve yine 32 de alıcam iznimi ikinci çocuğa evi hazırlamam lazım eksikleri gözden geçirmem ve kitapları gözden geçirmem lazım 😊