Crn91 bende 20 haftalık hamileyim, ben herhangi bir sağlık sorunum olmadığı sürece 37. Haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum. Çalışan bir insanın evde sürekli kalması çok sıkıcı hafta sonları bile yeri geliyor sıkılıyoruz. İşte olmak hem kendini dinlememek, hemde dinç aktif olmak açısından daha güzel olacağını düşünüyorum. Eğer sağlık sorunun yok ise 37. Haftana kadar çalışmanı tavsiye ederim.