Siluart İlaçlara son dönemde zam gelmiş. Ben de bulantı için Zofran kullanıyorum. 40 tl ye alıyordum, şu an 49 tl’ye alıyorum. Belki zam gelmiş olabilir. Yakın zamandaki fiyatını bilmek lazım. Bir de ben doktora yazdırmadan alıyorum, sgk ödemiyor. Herhangibir eczaneye reçetesiz sorun bir de.