Serenty Canim 33. haftamda kontrol icin gittigimda doktorun yanina cikarken bana sanci girdi onceki aksamda ole bir sanci girmisti. Ben de bunu normaldir diye dusundum ama yine de doktoruma soyledim. Doktorum ultrasonla bakinca ne yaptin sen dedi cok mu ayakta kaldin yordun kendini bebek cok cok asagida ve donmus coktan bebek dedi. Daha onceki kontrolumde ayakta durmaktan kacin demisti bana ama dikkat etsemde ister istemez ise gidiyordum eve geldigimde malum evde bir seyler yaparken ayakta kaliyordum. Sonra nst ye baglan gel dedi ve nst de sanci cikinca bana calisamaz raporu verdi evde yat dedi. Ben de dedigi gibi yaptim 35 i tamamladiktan sonra ilaci birakip yurumeye fln basladim biraz biraz.