Ben 31.haftada gittiğimde doğum pozisyonunda ve rahim kısalığı var her an gelebilir dedi. 33.haftada alttan muayenede doktor elim başına değiyor dedi. 32.haftada izne ayrıldım Sürekli yattım dinlendim. Çok şükür şimdi 35+2deyim. Bebeğin kilosu iki hafta önde gidiyor. Artık ilaçları da bıraktırdı. Dinlenirseniz ilerletebilirsiniz doğum tarihini