Umut91 Ben kendimden çok emindim . Kürtajdan sonra psikolojik olarak iyi değildim . Sürekli test yaptım negatif çıktı . O yüzden eski beta olmadığına emindim . Şuan 23. Haftadayım. İnşallah sende hamilesindir .
Melike3777 Zynp01 kuzum kürtajdan sonra adet kanaması yaşandığında sıfırlanıyor demişti doktorum benım kanama olmadan sıfırlandı mesela inşallah hamilesindir ama hamilelik genelde daha yüksek oluyor bu konularda 😊
Zynp01 Melike3777 canım kürtajdab sonra adet gibi kanama oldu 1 hafta sürdü inş sıfırlanmşyr da bebiştr hayırlıysa tabi
zelis63 Zynp01 hayırlı olsun canm kesin var bende adet günümde yaptım bu kadar belirgin değildi şuanda 31 haftalık hamileyim 🤗
Zynp01 Gamzezybk hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al ama bna beta sıfırlanmamış olabilir diyorlar hanile değil miyim acaba
Melike3777 Zynp01 kuzum genelde kanamadan sonra sıfırlanıyor gebelik olabılır benım mesela kurtajdan 7 gun sonramı ne sıfırlandı testlerım negatif cıkıyordu bugun git kan ver 2 gün sonra tekrarla inşallah hamilesindir 🤲🤰
Zynp01 Melike3777 korkumdan veremiyorum birde aslında kan pıhtılaşma testi yaptıracaktım sonuçlar 3 haftada çıkıyor inş geç kalmş olmam eğer pıhtılaşma varsa nasıl olck bilmyrm
Melike3777 Zynp01 ben pıhtılaşma için test yaptırmadım ama şuan hamileyim 4 aylık öğrendikten bi kaç hafta sonra kan sulandırıcıya başladı doktorum
Melike3777 Zynp01 ben hap kullanıyorum iğne vermedi coraspirin içiyorum düşüğüm olduğu için önlem amaçlı verdiğini düşünüyorum kuzum
Ayse_okyel Zynp01 valla adet dönemi yaklaştığı için malum göğüs hassasiyeti var ama belim inanılmaz ağrıyor. Zaten tek umudum da o bel ağrısı . Ya soğuk aldım yada hamileyim çünkü ayakta duramıyorum benim genelde bu iki sebeb ile böyle olur . Ama bekleyeceğim bu ay acele etmek yok .
ozgeecan9 Zynp01 anladım üzgünüm ama aynı seyi yaşadığım için muhtemelen o beta sıfırlanmadığı için öyle cıkmıs hakkınzda hayırlısı olsun insallah