Zynp01 valla adet dönemi yaklaştığı için malum göğüs hassasiyeti var ama belim inanılmaz ağrıyor. Zaten tek umudum da o bel ağrısı . Ya soğuk aldım yada hamileyim çünkü ayakta duramıyorum benim genelde bu iki sebeb ile böyle olur . Ama bekleyeceğim bu ay acele etmek yok .