5aralikda tarlusal ile adet olsum ve bu ayda tarlusal kullandim dun biteli 5.gundu peceteye kan sildim 1.2kez simdide coook damla gelio pede bulasmiyo ben femeraya 5.gun baslicam doktor yazdi ama hala sokulmedi dünü 1.gun mu saymam lazim kan geldigi icin yoksa sokulumcemi aksatmak istemiyom ilaci ilkkez kullaniyorum. soruma cevap verebilirmisiniz 🙂