Nursubasi Zynp01 sıfırlanmıştır canım 1ayı geçmiş neredeyse ve 1600 gibi bi değer diyosun ben 8 haftalıkken kürtaj olmuştum 1 ay sonra tamamen düşmüştü değerim. Bence kan ver kuzum iki gün sonraki artışına bak var gibi geldi bana
Bus_ak18 https://i.imgyukle.com/2020/01/27/V6BFmo.jpg kızlar sizce bende yumurrlama varmı. Herkese yardımcı oluyorum ama terzi kendi söküğünü dikemiyomus😏
PelinCemre Bus_ak18 baya koyu duruyor. Yumurtlama var gibi. Benimde bugün koyu çıktı. Aynı anda yumurtlamışız :) inşallah bebiş olur :)
Ebaki Zynp01 kanaman olunca zaten beta düşmeye baslıyo cnm buyuk ihtimal hamilesin inşallah bize de dua et inşallah bu ay olur bnmde
Bus_ak18 Zynp01 yarına tekrar yap bakalım canım elinde test varsa yumurtlama 2 gün koyu kalp çatlayabiliyo. Yarında silinmezse inşallah gebesindir🧡
Gizem_ozan0909 Zynp01 canım ben hastane calisaniyim bende eylülde düşük yaptım 40 gün sonra tekrar gebe kaldım seni umutlandıran istemem ama hamilesin sanırım o yüzden beta testi ver kanda 2 günde bir takip et yükseliyorsa kesin hamilesin.
Zynp01 Gizem_ozan0909 canım senin durumunu yaşayan çok var burda okuyorum sanırım bmde öyleyim ctesi zaten doktora gdcktm gitmişken öğreniriz