Esrntltrn benzer şeyleri yakın arkadasımdan duydum bende 2018 de dogum yaptı ve o zaman normal dogum ücreti 1500 ken 3000 tl ödemişler parasını da gectim bir şekilde halledilir ama eşim gelemeyecekse ben o sancıları kendi odamda çekemeyeceksem hele de odaya sonradan alınacaksam ne anladım özel olmasından cok moralim boZuldu ,oysa evime de çok yanındı .
Fatma Hocaya gelince bana karsı tutumu iyiydi ama bende bir kaç kötü yorum duydum,hatta önce birinin eşi için önce tamam alıcaz doguma demiş sonrasında ne olduyda çıkarın birde onla ugrasmayalım diye çıkısmış😔