Sevdaoyku aynı hastanede fatma türkan ayana gidiyorum, kendisinden cok memnunum ve bana normal dogumda eger dogumhane yogun degilse veya eger benim veya bebegim icin bi sıkıntı yoksa odamda dogum yapabilicek durumdaysam eşimi alabileceğini söylemişti. Olurda odamda degil dogumhanede dogurmam gerekirse yogun da olsa inat edip her türlü esim olmadan dogurmam demeyi planlıyorum bakalım nolcak 😅