Muge0609 Maşallah, Allah kucağına almayı nasip etsin canım 🤗 bence de boyatmamak en güzeli ama dayanamıyorsam bir iki kere boyatılıyor. Ama bende boyatmayı düşünmüyorum açıkçası hamileliğim boyunca, kına konusunda hiç bir fikrim yok sormadım duymadım da, doktoruna sormadan birşey yapma bence 😄