Tulaysezer Acile gityim nst ye girdim. Sanci cikmadi eve geldim. Belim ve sag tarafim agiriyor, midem agiriyor. Katlanicaz...
Talentedmom Tulaysezer Benim de ağrılarım var bel ağrım özellikle ama yatmıyorum yatınca nefesim kesiliyor sürekli yürüyorum sürekli hareket halindeyim az da olsa mutlaka yürüyüş yapmanı öneririm yatmanı önermem aksi takdirde daha da artar ağrıların
Mervazz Tulaysezer 38 haftaligim canim belimin agrisi beni maf ediyor sirt agrilarimda basladi cuma gunu dogumum var insalah bununla kendimi avunduruyorum sabret sabret diye bu arada disarda gezince gercekten hic agrim sizim olmuyor gecen gun 6500 adim atmisim evde olunca belim kopuyor