Tulaysezer Karnın taş gibi oluyor bebek hareket etmiyorsa, afedersin büyük tuvaletin geliyomuşcasına ıkınma isteği varsa, regl sancısına benzer ağrın varsa sayaç tut, günde 5 kereden fazla oluyorsa kontrole git açıklığına baksınlar, açıklığın yoksa evine geri gönderiyolarsa mutlaka temiz havada yavaş yavaş yürüyüş yap..ağrılarına sancılarına iyi gelecektir. Bence kış anneleri olarak şanslıyız çünkü soğuk havada nefes almak sıcak havadan çooook çok daha kolay ve temiz...Ciğerlerinize bol bol buundan nefes alıp ağızdan verin, bebeğinize oksijen çok iyi gelecektir