Grisayfa canım sana benzer durumum var kızım dört yaşında hep mete diye sevdi kardeşini taaa 3aylıktan bu yana şimdi istemesemde kıramıyorum kızımı çünkü başka isim söyleyince üzülüyo gibi eşimde diyo kızımın istediği isim olsun her ne kadar istemesemde kıyamıyorum alıştırıyorum kendimi