Grisayfa BusraDevlet83 evet Koray ismi pek Yok bende çok rastlamıyorum çevremde eşimin nerden geldi aklına hiç anlamadım dört aydır hep Mert derken çocukta kabullenemiyor tabi biliyorum ki doğunca biz Koray derken o hep Mert diyecek tam inat döneminde bide
Grisayfa EbruIrmakAhmet daha küçük okula bile gitmiyor acaba Koray bebek sana bir hediye alsın desem sıcak bakarmı biraz rüşvet gibi olucak ama 😀
Grisayfa BusraDevlet83 kendini çok akıllı sanan ukala telefonlar işte benim ne yazacağımı benden iyimi bileceksin düzeltiyorsun 😀
Sevgi_yle Grisayfa iki isimde çok güzel bence.yeğenimin adı Koray.oğlumun adı Mert Ali. Kararsız kalmanız çok normal.soy isimle uyumlarına bakın ona göre son kararınızı verin derim.
Degisken Grisayfa ya bu soyismimizin yaygınlığı yüzünden bende deniz koyamıyorum . İsim soyisim benzerliği olucak çok.mert yılmaz’dansa koray yılmaz daha az vardır diye düşünüyorum.
Grisayfa mucizeask burda pek rastlamamıştım mesela arama butonundan Koray diye arattım sadece bir kişi vardı sanırım güzel dimi Koray karizmatik bir isim
mucizeask Grisayfa 40. Haftadayım ve netim Koray. Hem karizmatik evet hem de fazla yok. Bu daha çekici yapıyr bence. Mert de güzel kişiye kalmış secim. Kalbinin sesini dinle. Ben öyle yaptım
Nurcan126 Grisayfa eşini onu bunu pek ilgilenme. Ama mert ismi çk iyi yumuşak bi söyleyişi var ruhu okşuyo bnce ,
Muge0609 Grisayfa Bence İkiside Güzel Ama Abisinin Dediğini Yapın Bence Benim Yeğenimde Uzay Diye Tutturdu Önce Sonra Batuhan Dedi 😂En soj Batuhan Koydular İkidide Mutlu Oldular
Grisayfa Muge0609 Uzay dan son anda yırttılar desenize 😀Ya Mert isminide biz koymuştuk Zaten ona ağzı alıştı sadece o kadar küçük daha unutup gider ama babasının içinde uhde kalsın istemiyorum