Esrdmr Kolestaz vardı bende. Her hafta kontrolde ydim. 33. haftada yaptırdığımozda yükselmeye başladı değerler. Ve benim rahim ağzımda bağ vardı. Dikiş yani. Onu da zorlamaya başlamış bebekler kilo aldıkça. Doktorum daha fazla riske atmayalım haftaya alalım bebekleri dedi, biz de tabi olduk