Ece156 ben de çarşamba günü doğum yaptım canım. Bebeklerim küvezde olduğu için her üç saate sağmamı söylediler hemşireler. Her üç saatte sağmama rağmen hiç gelmedi. 15 dakika bir göğüs 15 dakika bir göğüs ili gün öyle boş boş sağdım 3 saatte bir. İkinci günün sonunda minicik damlalar oluştu. 3.gün duş aldım ve duştan sonra çok ilginç ki dmala damla akmaya başladı sağdığım biberona. O gün bebekleri in doktoru geldi ve annesi seni bekliyoruz beslenmeye başlayacağız süt yok, bebekler bekliyorlar dedi. O da etkili oldu galiba bende. Elhamdülillah 3.gün azar azar geldi. Şimdi 4.gün ve elhamdülillah bayağı arttı. Bu arada süt arttırması için bir şey denedim. Tereyağını minik bir tavada ısıttı içine pekmez koydum az o da ısındı. İçine minik cevizler koydum ve ekmeği banıp yedim. Ardından 3 veya 4 bardak su içtim. Sütüm arttığını çok hissettim. Bir de tarhana çorbası benim sütümü arttıırdı. Ayrıca rezene de içiyorum her gün. İnşallah senin de artar. İnanırsan da artar canım