Kirmizibalik1 kendinizi helak etmeyin 3,5 mm sınır zaten ki çok daha yüksek ölçüleri olup normal olan bir sürü bebek var, ben henüz doğum yapmadım benimde o civarlardaydı ama inanın artık takmıyorum bile her doktora gittiğimde farklı sınırda olan şeyler çıktı ama genel olarakta iyiydi bende bebeğimin iyi olduğuna inanıyorum bi hareketlerini hissetmeye başlayın hiç düşünmiceksiniz zaten ☺️ Kendinizi strese sokmayın ama bu şekilde geçiremem derseniz amniyosentez kesin sonuç