mavisimm canım korkma . Benim de aksine ikili taramada burun kemiği de vardı , ense kalınlığı da iyidi sonra ikili taram sonucum da çok güzel geldi . Ama detaylı da kalbinde hafif bir darlık görüldü ona rağmen amniyosentez yaptıralım dediler yaptırmadım doğumu bekliyorum artık . Doktorlar hep böyle korkutur insanı zaten :( bende düşünmemeye çalışıyorum inşallah sağlıcakla bebeğimizi kucağımıza alırız amin 🙏😢