Uzmanların coğu sola yatmak gıbı bır durumun olmadığını soyluyorlar. Bebek rahatsız oldupunda ıster ıstermez senı dondureceğınden bahsedıyorlar. Ilk baslarda ben de hep sola yatıyordum kulağım kafam ağrımaya basladı sureklı aynı pozısyon. Hamılelık uzun bı surec , sadece sırt ustu yatmamaya caba gosterıyorum.tabıı belımı vucudumu dınlendırmek ıcın 10-15 dk o sekılde de yatıyorum.