Gurebaa ben doğumumu pek anlatıp kmseyi korkutmak istemiyorum aslında herkesin farklı canm. Benim suyum fazlaydı ve kalbimle alakalı skıntım vardı nst sürekli sorunluydu her hastane sezaryan dedi ama malesf riskim olduğu için 2 hastaneden başka hçbr hastane kabl etmedi 2 hastaneden 1i imza almştı benden %90 ölü doğcak bunu biliyorm diye imza atmıştm. Doğumda mecbr imza attm diye dğer hastaneye gtmek zornda kaldm ordada illa normale zorladılar 1 gün suni sandı yedim 7 cm açılmadan snra apar topar sezeryana aldılar malesef 🤦🏼♀️ Çok şükür çoook tatlı 3 yaşında prensesim var . Şimdiki gebeliğim şükür iyi gidiyo korkudan hastaneyede 2 ayda 1 gidiyorm sırf bi risk bi sorn var demesnler diye 😂😂