Nml06 acile gittim dün 7,8 kere kusunca idrsr ve kan tahlili alındı enfeksiyon cıktı. Serum yedim dil Altı Hapı verildi. 5 te evdeydik ama hala kustum safrayı çıkarana kadar. Şimdi uyandım biraz daha iyiyim ama berbat birşeydi bir daha olmaz umarım. Teşekkür ederim bilgileriniz icin mutlaka yapacağım