Busimss Kızlar bugün sabah kahvaltı yaptım 11.00 de sonrasında öğlen yemek yiyemedim biraz yoğun geçti akşam anca hirşeyler yiyebildim o da çok az 15+2 haftadayız şuanda midem ağrıyor. Soda içiyorum ama pek ise yaramıyor acaba ne yapmam lazım lütfen yardım edin
Talentedmom Busimss Ben ılık süt içiyordum iyi geliyordu istersen içine tarçın da koyabilirsin rahatlatıyor
Busimss Talentedmom hiç olmamıştı bugüne kadar bugün oldu çok aç kaldım ondan mı acaba bilemiyorum ki
Talentedmom Busimss Aç kalmamaya çalış canım sürekli bir şeyler atıştır hamilelikte iyi beslenmek çok önemli
Ayshecann Şekerli seyler mide asitinin salınımını yavaslatıyor biraz rahatlatıyor bal varsa oda iyi gelir
Busimss Ayshecann acaba neden olmuş olabilir açlıktan mı gün boyu aç kaldığım icin mi ? Acile gitmeli miyim tedirginim çok
Sude_uzum01 Busimss Sırt üstü 15 dakika uzan bende de şiddetli mide ağrısı vardı hatta kramp girdi denedim geçti sırt üstü uzan 15 dakika dene insallah geçer 🤲🏻 Battaniye ile sar kendini
Nml06 Busimss Merhaba, çayı ve asitli gıdaları azaltın. Düzenli beslenin, soda, süt ve süt ürünleri mutlaka her gün tüketin, mideyi bastırması için elma ve tuzlu kraker de yiyebilirsiniz, ara öğünlerde de kuru yemiş ihmal etmeyin 👍
Busimss Nml06 teşekkür ederim genelde öyle olmam zaten bugün oldu nedense anlamadım biraz önce kustum ama akşam yedim yemeği cıkardım ağrı gitti suanda