Nrslbkc çok teşekkürler allah razı olsun.. gelişimi iyi canım. 2800 gr 49 cm olarak doğdu. Küvöze alınmadı cnm. Doğumdan önce ebelere sordum erken olduğu için küvöze alacakmısınız diye hayır seninki erken değil ki haftası normal dediler. Hem senin bebeğinin kendisi gelmek istiyor suyun geldi, kendi gelmeye hazır. Kendi gelen bebekten korkma hiç bir sıkıntısı olmaz dediler. Şu an 40. Hafta bebek ile senin bebeğinin arasında hiç bir fark yok. 40. Haftadaki bebeğin doğumunda ne risk varsa sende de aynı riskler var dediler.