Merhabalar, bende sizlerle 36+3 de gelen doğum hikayemi paylaşmak istedim. Daha izne ayrılmamıştım son ana kadar çalışmak istemiştim. İşteyken öğlen 12 gibi akıntım olduğunu hissettim. Lavaboya gittiğimde pembemsi kan ve ıslaklık gördüm. Hemen eşimi arayıp hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledim. İlçede oturuyorum doktorum 2 saat uzaklıkta ildeydi. O gün kar yağışı olduğu ve yollar kapalı olduğu için kendi doktoruma gidemiyordum. İlçedeki devlet hastanesine gittim. Hastaneye gidesiye kadar da suyum gelmişti. Hemen acildem giriş yapıp doğumhaneye yönlendirdiler. Kontrolde nişanım ve suyumun aynı anda geldiğini söyledi ebe. Kontrolde de 3 cm açıklığımın olduğunu söyledi ve doğumun başladığını hemen yatış yapılması gerektiğini belirtti. Kendi doktoruma gidemeyecek durumda olduğum için mecbur kabul ettik. Suyum erken geldiği için önce antibiyotik serım yaptılar. Bebiş enfeksiyon kapmasın diye. Ama hiç bir sancım yoktu. Nts ye bağladılar, ufak sancılarımın olduğunu söylediler. Doktorla görüşüldüğünde sancıları desteklemek adına suni sancı verdiler. Saat 16.00 den sonra gelen ebenin de kontorlünde 3-4 cm arası açıklık olduğunu söyleyip. Sabaha kadar seninle birlikte buradayız dedi. Dedim ben bu ağrıyı sabaha kadar çekemem ne sabahından bahsediyorsun dedim. Ben burdayım seninde ilk hamileliğinmiş sabahı bulur doğum dedi ve gitti. Buradan hep okurdum nst deki sancıları karşılamak çok zor diye gerçekten de öyleymiş. En zoruda oymuş. Sancılar arttıkça ben bu şekilde sabaha kadar nasıl çekecem diye düşünmeye başladım. Daha sonra şiddetlenmeye başladı ve artık ıkınma hissi gelmeye başladı. Sesimi duyan ebe muayane geldi ve 2. Kontrolde açıklığımın 10 cm olduğunu belirtti. Çok güzel doğuma yaklaştın dedi artık ıkınma geldikçe kuvvetli bir şekilde ıkınmanı istiyorum dedi. Odamda 5 kez ıkındıktan sonra doğum odasına aldılar. Masaya çıkmadan önce ayakta sancıyı karşılamamı istediler. Sonra masaya çıktım. Doğum odasında 4 kez ıkınmadan sonra prensesim hayatımıza geldi. 15.30 da başlayan sancılarım 19.00 da prensesimizin gelmesiyle bitti. Haftası erken olduğu için çok korktum ama ebeler bu bebek hazır kendi gelmek istedi kendi gelen bebekten korkma hiç bir şey olmaz haftası da erken değil sorun yok dediler ve rahatlattılar. Pilates ya da başka bir spor hiç yapmadım. Arada çok az yürüyüş yaptım. Ama işyerinde çok da olmasa merdiven inip çıkıyordum masa başı ilte çalıştığım için çok da hareketim yoktu. Sadece 28. Haftadan itibaren sağ kasığımda sürekli ağrı vardı. Normal olduğunu söylediler hep doktorlar. Böyle bir hikayem oldu benimde bir şey sormak isterseniz yardımcı olurum. Herkese sevgiler ❣️