Annelere kısa bilgi vereyim rota aşısı markasına göre 2veya 3doz yapılıyor . Rotarix marka 3. Ve 5. Ayda yapılıyor . Rotateg marka 2. 4. Ve 6 ayda yapılıyor iki markada ağızdan aşı veriliyor. Bende en mantıklı olan rotarix iki doz halinde . Ücret olarak ta ikisi de birbirine yakın oranda bilginiz olsun ve aralarda menenjit asilari da var bilginiz olsun ulkemizce çok yaygın menenjit asilari da nimenrix ve bexsero yani toplamda devletin karşılamadığı çoğu doktorların ısrarla yaptırın dediği 3 tip özel asi var toplam maliyetlerde 2 bin i buluyor 🤦 tabi bı anda vermiyorsunuz bu parayı aşılama takvimine göre.