dygzygn bende kesileceğime sancı çekerim diyorum. Aşırı korkuyodum dikişten kesilmekten kocaman bi göbeğimin kalmasından. İnan hiç öyle olmuyo o dikiş acısıyla bile bebeğinle ilgilenmek için can atıyosun. Sadece 1. Gün zor o da cok doğal. İlk ayaga kalktıgında başın dönüyo bayılcak gibi oluyosun hemen karşıya bak dediler bana yere bakıyodum ben karsıya bakınca düzeldi. Ufak sıkntılar illa ki oluyo ama korkulacak hcbirsey yok inşallah güzel atlatırsın😘😘