Nilnes Yüce Allah cc yavrunuzu gözaydınlığı eylesin , sağlıkla mutlulukla huzurla güzel günlerini görmeyi nasip eylesin 🌷
Merak ettiğim bir husus var , neden aç bırakılıyorsunuz , bilmediğim için soruyorum . Niyetim oksitosin kaynağı olan hurma yı evde iyice yıkayıp enerji sağlaması için yanımda bulundurmayı düşünüyorum. Ekmek gibi atığı fazla olmayıp enerjisi besini kaliteli diye tercih etmeye çalışacağım .
Siz aç olduğunuzda bebek doğum sürecinde aç olmayacak mı , üç saat arayla besin tüketmemizi isterlerken , altı öğüne çıkarılmışken vücut çalışma hormonları için travma değil mi ?
Bir de sancınızı yatarak mı beklediniz?
Elbette şuan Sizin ve Bebeğinizin sağlıklı olması önemli , ben de sizin gibi sezeryan ameliyatına gerçekten gerekli durumlarda ihtiyaç olduğunu düşünüyorum . Paylaşım için teşekkürler.