TwinsmomDA Simgeeee çok şükür kanlı değil olsa zaten soluğu hastanede alırım 😁 kasik agrilarim hep oluyodu da bu Ağrı iste daha farklı o yüzden korktum belki basına gelen biri vardır rahatlarım diye girdim sagolsunlar onlarda olmuş yazdılar rahatladım biraz
Guguk444 TwinsmomDA canım renksizse kokusuzsa bişe olmaz inşallah benim de olmuştu doktor normal giderek de artar demişti ama kesildi benim bir gün sonra. Şimdi çok fazla oluyor Doğuma yaklaştım diye rengi de koyu. Ama sancı artarsa akıntı durmazsa mutlaka git.
TwinsmomDA Guguk444 iste delivery suite numarası var maternity bölümününden orayı aradık ped koy eğer fazlalaşırsa o zaman yaparız biseyler dedi ped koydum bulaşmıyor sadece peceteye geliyor. Kokusuzda ayrıca teşekkür ederim 😊🥰
BusraDevlet83 TwinsmomDA Kokulu mu kokusuz mu? Genelde gebelerde olan bir durum bu. Idrarda yanma var mı? Yanma ile gelen ağrı?
TwinsmomDA BusraDevlet83 kokusuz ve yanmam yok. Sadece bazı idrar yaparken agrim oluyor ama hepsinde değil
BusraDevlet83 TwinsmomDA Ben önemli birşey diye düşünmüyorum. Çoğu genede var çünkü. Ama tedbiri yine de bırakmamak lazım. Doktorunuzla iletişimde olun derim ben.
Sherylady TwinsmomDA canım geçmiş olsun biliosun bende senin gibiyim o akıntı bende de oluyor ama cok yoğunsa git göster mutlaka ne olur ne olmaz benım doktorum normal dedi ama
TwinsmomDA Sherylady tesekkur ederim yok çok yoğun değil peceteye geliyor silince o kadar ped koydum iste dolarsa eğer gel dediler bi saati geçti kuru şimdilik ped.
TwinsmomDA Sherylady ikiz olunca bide tabi endişelendim erken doğum icin bide arama butonundan bakıyorum nişan gelmesi felan yazıyor 😫
Sherylady TwinsmomDA canım benım herkes bir değil nişan gelmesi öyle bişeyde değilmiş zaten. Sen daha sakin kal stres yaparsan daha cok etkilenirler. Bana mutlaka haber et olurmu merak ettim.
TwinsmomDA Sherylady çok sakindim ta ki kan gelene kadar hemen hastaneye yatırdılar 2 cm açılmam varmış doguma durdurmaya çalışıyorlar 😞 dua et bana doğum olmasın çok küçükler geceden beri ayaklarim zingir zingir titriyor 😭
Sherylady TwinsmomDA ah kuzum benim cok ama cok geçmiş olsun. İnşallah birşey olmaz burada cok okudum ben iğneyle serumla toparlıyorlar diye. İnşallah sende toparlarsın bana yaz lütfen dualarım seninle.