TwinsmomDA Hanımlar iyi akşamlar.25. Haftada ikizlere hamileyim. Dünden beri adet sancısı gibi sancım vardı bugün öğleden sonrada ağrım azaldı. Ama akşam üzeri peceteye her silmeme beyaz jel akıntım oluyor. Yurtdisindayim acili aradım bi iki saat daha gelirse müdahale ederiz dedirer. Bilgisi olan basına gelen var mi?
Babyistan TwinsmomDA idrar yolu enfeksiyonu olabilir ihmal etmeyin derim. Cunku bu sorun erken doguma bile yol acabiliyor Allah korusun. Umarim ciddi birsey degildir.
Meleyke97 TwinsmomDA bendede oyle ya 2-3gundu adet sancisi gibi karnimda sanci vardi belimdede sanvci oluyordu bugunde ara ara oldu ve aynen beyaz jel akintilarim oluyor. Bana normal dedi doktorum ama kendimi korumaliyim her ihtimale karsi soyledi......
Guguk444 TwinsmomDA canım renksizse kokusuzsa bişe olmaz inşallah benim de olmuştu doktor normal giderek de artar demişti ama kesildi benim bir gün sonra. Şimdi çok fazla oluyor Doğuma yaklaştım diye rengi de koyu. Ama sancı artarsa akıntı durmazsa mutlaka git.
TwinsmomDA Babyistan aşırı su içiyorum idrar tahlilimde her kontrolde yapılıyor Perşembe yapıldı eğer olsa söylerlerdi. İlgin için teşekkür ederim 🙏
Tuuce7 Doktora sorun, bende de uzun süredir var , sordum ve doktor normal dedi. Belki sizinki de normaldir. Ama doktorun kontrol etmesi şart
Babyistan TwinsmomDA benim gecen hafta damla damla akinti oldugunda doktoruma bebegin suyu olabilir mi diye danismistim. O da su bi anda akar ve durduramazsin, sizinti gibi olmaz demisti. Hatta bi kac gun sonrasinda kontrolum vardi bebegin suyu gayet iyi demisti. Umarim seninde oyledir.
TwinsmomDA Meleyke97 geçmiş olsun sana da. Valla işimiz zor dikkat ediyoruz ama iste korkuyoruz da. Saglicakla tamamlarız insallah 🤲
Gulanelis Meleyke97 e bende hep oluyor 18+2 yım özellikle iş yapınca kasıklarım ve belim ağrıyor akıntım hep var doktora hiç sormadım normal mi yani?
TwinsmomDA Babyistan teşekkür ederim evet su gelse anlarsın dediler bana da. İste agrida olunca bi anda panik yaptım
Simgeeee TwinsmomDA ağrılar cok normal kuzum korkma ara ara olur öyle agrılar dinlenince geciyorsa panik yapma. O zaman ya enfeksiyon ya da mantar oluyo öyle akıntı olunca. Ama hiç bişey olmayadabilir kanlı filan değilse hiç kafana takma 😘
Babyistan TwinsmomDA haklı olarak panikliyorsun tabiiki.. ilk gebeliğimde suyum geldi 37. Haftada bunu yasamis olmama ragmen su gibi akinti oldugunda yine panikliyorum. Halbuki onun nasil bisey oldugunu bildigim halde insanin elinde degil..
TwinsmomDA Simgeeee çok şükür kanlı değil olsa zaten soluğu hastanede alırım 😁 kasik agrilarim hep oluyodu da bu Ağrı iste daha farklı o yüzden korktum belki basına gelen biri vardır rahatlarım diye girdim sagolsunlar onlarda olmuş yazdılar rahatladım biraz