cerenozb07 Yani adet kanaması gibi gelmiyorsa sorun yok demişti doktor bana hafif şekilde geliyorsa yerleşme kanamasıdır dedi yine gel Progestan başlarız dedi arkadaşımında kanaması oldu geçen hafta onara ilaç verdiler
cerenozb07 Ya açıkçası benim ilk gebeliğim kimyasal gebelikti kanamam oldu yerleşme dediler adet gibi kanamam oldu 4 gün gittiğimde değer tamamen düşmüştü
Beklenenmucizem cerenozb07 canım bende şuan kanama yaşıyorum. Bende ilk gençliğinde düşük yaptım. Ama şimdi kanamam kahverengi . Doktor dedi kırmızı kan olsa öyle tehlikelidir . Çok açık pembe yada kahverengi yse yerleşme olablr
Beklenenmucizem cerenozb07 canım bende şuan kanama yaşıyorum. Bende ilk gençliğinde düşük yaptım. Ama şimdi kanamam kahverengi . Doktor dedi kırmızı kan olsa öyle tehlikelidir . Çok açık pembe yada kahverengi yse yerleşme olablr